سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید رک شبکه

 

رک شبکه

خرید مطمئن انواع رک:

با توجه به قیمت بالای تجهیزات شبکه، یکی از راه کارهای حفاظت از این تجهیزات رک می باشد. رک ها در واقه محفظه هایی جهت نگهداری و مرتب سازی سایر تجهیزات شبکه نظیر سرور، سوئیچ شبکه، کابل شبکه، روتر و غیره می باشند. رک ها علاوه بر نظم بخشیدن، از این تجهیزات در برابر آسیب های فیزیکی، گرد و غبار و دیگر آسیب های ممکنه محافظت می کند. رک ها انواع گوناگونی دارند بهتر است بدانید واحد اندازه گیری رک ها یونیت ها می باشد.
اصولاً از رک‌های شبکه در بسیاری از مؤسسات و ادارات و حتی منازل مسکونی استفاده می‌شود. این محصول جهت حفاظت از تجهیزات و قطعات شبکه بسیار اهمیت دارد چرا که از قطعات مختلف شبکه را در برابر حرارت، ضربه و آسیب‌های جدی محافظت می‌کند. به همین دلیل استفاده از این رک‌ها در بیشتر شبکه‌ها ضروری است.
از دیگر موارد استفاده از رک در شبکه، نظم دهی و استفاده آسان از تجهیزات است. شما به کمک این رک‌ها می‌توانید به‌راحتی به تمام اجزای شبکه دسترسی داشته باشید.
در موارد آسیب‌دیدگی و خراب‌شدن قطعات شبکه با وجود رک دسترسی به قطعات آسان‌تر می‌شود و با بروز مشکلات می‌توانید به‌راحتی تجهیزات را مورد بررسی و تعمیر قرار دهید.
همچنین می‌توانید برای جلوگیر از سرقت تجهیزات بر درب این رک‌ها قفل‌هایی تعبیه کنید و از دست‌کاری افراد غیرمتخصص جلوگیری کنید.

منبع : خرید رک شبکه