سفارش تبلیغ
صبا ویژن

HCI یا Hyper-converged Infrastructure چیست

همچنین مجازی سازی موجب کاهش هزینه ها می شود و اگر به صورت بهینه مجازی سازی صورت گیرد، می تواند تا 70% هزینه ها را کاهش دهد. از این رو سرور مجازی، شبکه مجازی، دسکتاپ مجازی و … در سازمان ها ایجاد شده اند.

Hyper-Converged این موارد را در خود جای داده است و به صورت Appliance موجود می باشد، بدین صورت که می توانید کمتر از 15 دقیقه زیرساخت IT را راه اندازی کنید. کمپانی HPE دیوایس های 250 و 380 را برای Hyper-Converged طراحی کرده و در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رساند.

Hyper-converged Infrastructure یا (HCI) یک سیستم یکپارچه است که مجازی سازی، محاسبات، شبکه و ذخیره سازی را در یک پلتفرم واحد ترکیب می کند. این امر پیچیدگی و هزینه ها را کاهش می دهد و در عین حال مقیاس پذیری، انعطاف پذیری و سرعت بهتری را در مدیریت و به کارگیری منابع IT امکان پذیر می سازد.

HPE SimpliVity نمونه ای از راه حل HCI است که با هدف ساده سازی مدیریت و استقرار بارهای کاری مجازی شده در مراکز داده و دفاتر راه دور به وجود آمده است. به منظور کاهش ردپای داده و افزایش کارایی ذخیره سازی، HPE SimpliVity از تکنیک های پیشرفته بهینه سازی داده ها از جمله حذف، فشرده سازی و بهینه سازی استفاده می کند. همچنین امنیت داده های قوی و قابلیت های بازیابی فاجعه را ارائه می دهد. همانطور که شرکت ها به دنبال ارتقاء زیرساخت فناوری اطلاعات و افزایش چابکی هستند، راه حل HCI مانند: HPE SimpliVity روز به روز محبوب تر می شوند.

منبع: HCI یا Hyper-converged Infrastructure چیست