سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجهیزات وایرلس

تجهیزات وایرلس

تجهیزات وایرلس در ارتباطات و حتی شبکه بسیار مورد اهمیت هستند. از آنجایی‌ که خدمات نظارتی، سیاسی و ... گسترش یافته و در برخی از مکان‌ها امکان کابل‌کشی نیست در نتیجه با استفاده از تجهیزات وایرلس قادر خواهید بود سیستم‌ها را از راه دور کنترل کنید. با تجهیزات وایرلس می‌توانید امکانات ارتباطاتی مانند تلفن، فکس و اینترنت، دوربین مداربسته و ... را برای نقطه و مکان موردنظر خود فراهم کنید. این تجهیزات شامل رادیو وایرلس، اکسس پوینت، آنتن و ... می باشد.

تجهیزات وایرلس چیست:

وایرلس یا بی سیم جز تجهیزاتی است که امروزه همه ما از آن استفاده می کنیم. اینکه وایرلس دقیقا چیست؟ شاید سوال خیلی از ما باشد. با ما همراه باشید تا پاسخ به سوال خود را دریافت کنید. وایرلس دارای امواج الکترومغناطیسی (به جای سیم) است که سیگنال های ارتباطی را دریافت و آن ها را حمل می کنند. تجهیزات وایرلس در ابتدای قرن بیستم در رادیو تلگراف ها پدیدار شدند و به تدریج به خاطر مدلاسیون بودن، امکان انتقال صدا نیز در آن ها فراهم شد، این چنین شد که رادیو ها به وجود آمدند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فراگیری اینترنت در سراسر دنیا و در همه جوانب زندگی روزمره ما، ایجاد شبکه و اتصال اینترنت از طریق کابل شبکه به یک روش تقریبا قدیمی تبدیل گشته است، البته این بدین معنا نیست که کابل شبکه از اتصالات اینترنتی حذف گردیده بلکه نشان دهنده اهمیت تجهیزات وایرلس در برقراری اینترنت می باشد. اگر از اینترنت پرسرعت استفاده می کنید قاعدتا اسم رادیو وایرلس، وای فای و یا برخی دیگر از تجهیزات وایرلس را شنیده اید، در ادامه هر یک از آن ها را به شما معرفی کرده و کاربردشان را مطرح می کنیم.

 

منبع : خرید تجهیزات وایرلس