سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوئیچ اچ تری سی مدل H3C S5120-48P-EI

 

ویژگی های کلی سوئیچ های اچ تری سی سری S5120-EI:

  • امکانات: مقیاس پذیری بالا و محافظت از سرمایه گذاری را فراهم می کنند، سوئیچ های سری S5120-EI از دو اسلات توسعه پشتیبانی می کنند که می توانند از گسترش دو پورت اترنت 10 گیگابیتی پشتیبانی کنند. ماژول ها با پیکربندی اتصالات به اترنت 10 گیگابیتی، از آینده شبکه شما محافظت کرده و منسوخ شدن و سرمایه گذاری زیرساختی شما را به حداکثر می رسانند. سوئیچ اچ تری سی H3C S5120-48P-EI نیز از IPv4 و IPv6 Layer 3 Static Routing پشتیبانی می کنند و همچنین IPv4 و IPv6 را با سرعت کامل خط روی سخت افزار ارسال می کنند. علاوه بر IPV6، لیست کنترل دسترسی یا ACL و همچنین سیستم مدیریت شبکه را پشتیبانی می کنند و انتقال صاف از Ipv4 به IPv6 را تضمین می نماید.
  • IRF: سوئیچ اچ تری سی H3C S5120-48P-EI از IRF پشتیبانی می‌کند، که یک مزیت قدرتمند از نظر مقیاس پذیری فراهم به شمار می آید و قابلیت اطمینان، معماری کلی و در دسترس بودن را ارائه می دهد.
  • مقیاس پذیری انعطاف پذیر: فناوری IRF یک فضای مجازی ایجاد می کند و تعویض پارچه با فعال کردن سوئیچ ها برای گسترش به چندین دستگاه از طریق کابل های متصل به هم فراهم می شود. این ماهیت توزیع شده فناوری IRF از مزایای کامل آن بهره می برد. ظرفیت سوئیچینگ با کارایی بالا و غیر مسدود کننده در هر سوئیچ ایجاد و ظرفیت حمل و نقل را بالا می برد.


بیشتر بخوانید: سوئیچ اچ تری سی H3C S5120-48P-EI