سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماژول سیسکو

ماژول سیسکو

ماژول سیسکو ساخته شده توسط برند معتبر و جهانی سیسکو یکی از بهترین و باکیفیت ترین ماژول ها می باشد. این ماژول ها با اکثر روترها و سوئیچ ها سازگار هستند و به راحتی بر روی تجهیزات از برندهای مختلف نیز نصب خواهند شد. کیفیت عالی و طول عمر زیاد، ماژول سیسکو را به بهترین انتخاب برای متخصصان تبدیل کرده است.
ماژول ها در واقع یک قطعه ی نسبتا فشرده هستند که جزیی از یک دستگاه بزرگ تر می باشند. ماژول ها به گونه ای طراحی و تولید می شوند که به صورت جداگانه نصب شده، به صورت جداگانه جابه جا می شوند و به صورت جداگانه نیز تحت سرویس و تعمیر قرار گیرند و با نصب هر ماژول یک قابلیت به قابلیت دستگاه اصلی اضافه خواهدشد.

ماژول سیسکو از سوئیچ هایی که دارای پورت Uplink هستند پشتیبانی می کند و به علت پشتیبانی از این محصولات، با تجهیزات شبکه سازگار هستند و می توانند سرعت و کیفیت را بهبود ببخشند. افزایش سرعت و بالا رفتن کیفیت در عملکرد سیستم شما تاثیر بسیاری می گذارد. این ماژول ها همچنین از قابلیت استفاده از تکنولوژی فیبرنوری بهره مند هستند و این اتفاق موجب بالا رفتن نرخ سرعت انتقال را شامل می شود و احتمال خراب شدن قطعات سخت افزاری پایین می آید. از دیگر مزیت ماژول سیسکو می توان به تقویت سیگنال اشاره کرد، با ارائه سیگنال عالی اطلاعات را با کیفیت بالایی مبادله می کنند و این تبادل در عالی ترین شرایط ارائه می گردد.

منبع : خرید ماژول سیسکو