سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوئیچ سیسکو سری C9300

 

سوئیچ سیسکو سری C9300 طراحی و تولید شده توسط شرکت سیسکو می‌باشد که مناسب برای سیستم های امنیتی، IoT، Mobility و Cloud است. این سوئیچ نسل جدید پلت فرم سوئیچینگ نصب گسترده در صنعت هستند. سوئیچ سیسکو سری C9300 دارای مجموعه‌ امکانات اولیه برای Access Defined Software) SD-Access) است که جزئی از معماری شرکت سیسکو می‌باشد.

این مدل دارای پهنای باند 480 گیگابیت بر ثانیه می‌باشد که جزء انعطاف پذیرترین معماری Uplinkها هستند و در بازار تجهیرات شبکه به فروش می رسند.

سوئیچ سری C9300 با تکنولوژی StackWise سیسکو طراحی شده است که دارای نصب انعطاف پذیر می باشد که با پشتیبانی از ارسال داده بدون توقف با امکان تغییر وضعیت (NSF / SSO) استکینگ (Stacking)، انعطاف پذیرترین معماری را با Sub-50-ms ارائه می دهد.

سوئیچ سری C9300 براساس معماری Cisco Unified Access Data Plane 2.0 (UADP) 2.0 طراحی شده است که نه تنها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌شود، بلکه به شما اجازه‌ی داشتن حجم بیشتری از داده ها و توان بالاتر را می دهد و  دارای قابلیت هایی مانند Cisco IOS XE (ارائه‌ی برنامه ریزی)، قابلیت‌های پیشرفته امنیتی و همگرایی اینترنت اشیاء (IoT) در یک سیستم عامل جدید می باشد.

 

منبع: خرید سوئیچ سیسکو سری C9300